2 timmar kvar

Nu är det bara två timmar kvar av min arbetstid, känner mig otroligt pigg också. Jag tror det beror på maten jag ätit inatt, inte ätit annorlunde emot hur jag äter om dagarna. Har bara flyttat på måltiderna med några timmar.

Det har inte blivit så mycket photoshop, fastän jag precis installerat programmet säger den att testperioden är över. Försöker med en ny nedladdning och hoppas då på att det fungerar lite bättre. Har försökt mig på en header i paint, men de blir så gryniga eftersom bilderna jag har är för små och behöver då förstoras upp en aning.

Några kollegor till mig tröttnade igår på möbleringen i köket, så det blev en liten ommöblering.


Zick-Zack
Men några timmar senare såg det ut som vanligt igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0