The day

Idag är jag ledig efter en jobbhelg, så jag skulle behöva göra en massa. Städa och handla bland annat, sen ska jag iväg och dansa Zumba och delta i ett Powerstep-pass.
But here is the problem--->
Hade packat träningsväskan så fint till igår morse så jag kunde åka direkt till gymmet efter jobbet och antingen träna på maskiner eller dansa Zumba. Så jag tog väskan, slängde den över axeln och gick till bussen.
Kommer fram till jobbet och känner hur ryggvärken smyger sig på IGEN! Den hade ju försvunnit!!
Så efter träningen igår har jag återigen ont i ryggen, vad tusan!
Hur ska jag kunna vicka lite här och vicka lite där på Zumban!?
Hur ska jag kunna gå upp och ner på stepbrädan?
Time will tell!

Imorgon har jag "vilo-dag" från träningen, då hinner ryggen vila. På torsdag har jag planerat att träna innan
jobbet, och på fredag ska jag på ännu ett BodyPump-pass. Så vilodag imorgon låter inte helt fel.
Kanske även blir träning i helgen? Får se hur det blir med den saken...

Det känns som jag låter som värsta tränings-narkomanen nu för tiden, är det så?
Träning hit och träning dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0