Sedär!

Ingen träning blir det imorgon heller, har tagit på mig att jobba ett extrapass imorgon på förmiddagen. Så jag kan börja spara pengar inför en eventuell flytt. Appropå flytt, jag fick inte den där trean jag var och tittade på för en vecka sedan. Men var och tittade på en tvåa i måndags och så ska jag titta på en annan tvåa på lördag. Känner att egentligen vore det bäst med en trea men en tvåa får duga bra om jag får någon utav de.

Igår satt jag och bokade in mig på en massa olika pass på sats, varav två var Zumba, och jag kan gå på båda! Jag hade inte fått mitt schema för den veckan ännu så jag bara bokade in mig i fall att. Och så var fallet! Jippi! Zumban är väldigt populär och blir fort fullbokad så man får passa på när man kan.
Jaja, nu ska jag hitta på något annat att göra, typ.... har ingen aning. Sitter instängd på jobbet alldeles emsam, ingen som vill prata med mig. Usch vad jag lät deppig där, det är jag inte. Är på bra humör idag.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Zumba skulle jag inte få till om de så erbjöd mig en miljon! Verkar hur svårt som helst ju!?

Roligt att du har börjat träna! Det syns på dig, du är på gång nu!

2011-02-11 @ 09:56:32
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0