Ryggskott?

Jag vet inte om jag är på väg att få ryggskott, jag har fruktansvärt ont i min rygg nu.
Var till gymmet i förmiddags för att mjuka upp mina stackars muskler och stretcha ordentligt. Inte tusan blev det bättre i ryggen för det. Nästan värre tyvärr!
Känner mig som en jag vet inte vad just nu i alla fall.


Nu ligger min nya "Ajjfån fura" hos postombudet och väntar på mig. Yey!
Imorgon innan jobbet tänkte jag hämta ut den.
Satt och läste häromdagen att om man har en "Ajjfån" så behöver man ett speciellt simkort, får se när det dyker upp i brevlådan, kan inte tänka mig att de skickar de i samma paket.
Borde även ha en AVI i brevlådan från Iphonebutiken, med nya öron och displayskydd och sånt kuligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0