Only a few more hours!

Then I´ll go home and sleep!
Det är cirkus tre timmar kvar på detta långa pass. Alltså får jag strax åka hem och sova så gott med mina pojkar. De längtar nog efter mig nu, eller inte! Chippe-lipp ligger nog så underbart skönt under täcket just nu, Cosmos ligger nog på dörrmattan eller möjligtvis i soffan och myser.



Har redan fått i mig en massa choklad igen, en chokladkaka har jag fått i mig, visserligen 70 % men ändå. Inte bra det här.
Måste verkligen röra på fläsket imorgon, hoppas ryggen orkar. Annars ligger jag risigt till, ska ju på två pass på fredag också, Cykling och Core.
Och nagelsalongen, glöm inte det! Naglarna har växt till sig ordentligt så nu är det dags att fila ner de en aning.

Nu är det snart dags att komma igång med morgonjobbet... Samlar krafter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0