Mening?

Är det meningen att jag ska köpa en Iphone 4?
Var till teknikmagasinet, de hade den inte inne. Går till Onoff, de hade den inte inne, leverans om kanske 2-3 veckor. Hmm, tänker att om jag beställer den från Tele2´s hemsida skulle jag få leverans om 2-3 dagar. Hmmm...

Tänkte lite till, men sen lade jag in beställningen. Jag är såld.
Har precis beställt ett skyddsfodral, nytt headset, plastfilm på skärmen och en träningsväska. Som jag hämtar ut samma dag som telefonen kommer. Har räknat ut att telefonen borde komma senast på torsdag, och då borde det andra också anlända till postombudet.

Det är lite jobbigt när man är shoppinggalen. Men jag har räknat ut att jag "sparar" in minst 1000 kr på att köpa den men abbonemang än kontant, just nu finns den nog inte ens att köpa kontant så det så. Visst jag skulle spara 5800 kr om jag inte köpte den alls, men nu har jag gjort det. Så det så!

Snart är jag ägare av en Iphone 4 32 GB!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin header. Glad alla hjärtans dag i förskott! ^^

2011-02-13 @ 23:43:53
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Borthy

Jag vet hur det är...är ju lika prylgalen som du.

Tror du kommer bli väldigt nöjd! grattis till ditt nya köp!

Sälj den andra, så får du in 1500 minst :-)

2011-02-14 @ 02:09:42
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Yennie,



Vi på Tele2 är glada att läsa att du beställt en Iphone med abonnemang hos oss. Många av de som valt en Iphone 4 är mycket nöjda med sin Iphone och det hoppas vi att även du kommer bli.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-21 @ 16:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0