Mår inte helt bra idag

När jag stog och väntade på bussen fick jag en liten frånvaroattack eller något liknande, helt plötsligt "vaknar" jag upp av att fotleden viker sig och jag då drattar på rumpan i snön. Tyckte knappt det var pinsamt, förstog inte riktigt vad som hände. Sen när jag väl satt på bussen började jag bli väldigt illamående och känna mig konstig i huvudet, tänkte inte mycket mer på det.
Kom fram till gymmet och tänkte inte ta i så hårt idag, bara mjuka upp lite eftersom jag kände mig konstig i huvudet, så det blev en väldigt lugn träning idag. Blev knappt svettig. Så lugn var den.
Illamåendet höll i sig ända tills jag kom hem efter träning, hämta ut filmer och handling som gick i snigelfart.
Nu har det försvunnit tror jag, har fått i mig middag och ska snart börja pilla lite här hemma, starta en tvättmaskin tror jag det blir också. Ser ut som en svinstia här hemma!

Ska nog doppa grönsaker ikväll, mmm hemmagjord dipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0