Inte så farligt

Det var inte så farligt med träningsvärken faktiskt. Ska väl inte påstå att det är så roligt att sätta sig ner eller ställa sig upp från sittande. Men annars är det ganska okej. Jag kan gå utan problem, inte i backar och trappor tror jag men på planmark.

Orkar inte åka och kolla på den där lägenheten, är alldeles för trött för det. Har gått och blivit dunderförkyld efter snökaoset igår. Så jag ligger bara och snörvlar på soffan just nu. Ska nog åka och träna sen i alla fall, känner för det idag. Och sedan måste jag hämta ut lite mer filmer från postombudet och handla köttfärs. Är nog sugen på det idag.
Skulle även behöva städa idag, jaja. Får se vad jag orkar med nu ska jag ordna frukost i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0