God Morgon

Min är otroligt god efter att ha sovit på soffan hemma hos min kära syster. Men det blir väl värre senare ikväll.
Gårdagen var en lugn dag, kom hit vid lunch-tid. Vi var här ett tag innan vi åkte till Willys för att handla lite.
Sedan åkte vi till Sats så syrran fick träna lite, jag tog en paus och satt och kollade på Magnus Betnérs - Live på China tror jag den heter. Han är bra rolig ibland.

Sen hem och laga middag, provade ett nytt kycklingrecept. Kycklinggryta med smak av paprika och chili med blomkålsris.
Blomkålsriset bkev ganska misslyckat för blomkålen var för mjuk så det gick inte att riva ner den, så det blev smulat blomkålsris.
Den rätten var helt OK, smakar nog annorlunda om man gör som receptet säger, men det finns tyvärr ingen Laktosfri Creme Fraiché med smak. Så får prova den hemma "på riktigt" någon dag.

Snart kommer syrran hem med lillknodden, de lämnar storknodden på dagis nu och passar på att åka förbi BVC på vägen. Sen åker hon iväg på arbetsintervju så jag ska gosa med lillknodden tills hon somnar och sover lunch, kanske ska passa på jag med då? Nej, dumt att utmana ödet.
Nu mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0