Fullmåne = Dålig sömn = Jag

När jag gick utanför huset imorse förstog jag varför jag sovit som en kratta. Kunde knappt somna igår fastän jag kände mig väldigt trött, vaknade flera gånger under natten, och var då självklart väldigt trött när klockan ringde innan 5. Men upp och fixa inför jobbet, åka till jobbet med en fullmåne som förföljer en. Ja det var min morgon.


Nu väntar jag på min middag, stekt vitkål och marinerad fläskfilé. Mmm... massa vitlök, tur att jag inte ska hånklas idag.


Melodifestivalen med grabbarna, som vill gosa fastän jag stinker vitlök, blir det ikväll. Jobbar eftermiddag imorgon så jag behöver inte sova kl 22 om jag inte vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0