Äntligen ledig

Nu är jag äntligen ledig en dag, men hela dagen är typ inbokad.
På förmiddagen ska jag sova, ingen jädrans väckarklocka här inte. Sen har tyvörr en utav mina naglar gått sönder, så jag ska till nagelsalongen för att laga den vid lunch, och sedan tänkte jag väl träna en stund efter det. Sen på kvällen ska några kollegor ut och äta middag med två andra kollegor som har/ska sluta. och jag hade tänkt gå dit jag med. Så jag ska möta några vid 19-tiden och vi går då gemensamt till restaurangen.

Idag blidde det träning igen, men det var lite segt. Var så otroligt trött efter jobbet, höll på att somna på bussen. Sen blev jag piggare när jag väl tränade och lagade middag, men nu är jag lika trött igen. Time to go to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0