Ajjfån fura!

Imorse var jag och hämtade ut min Ajjfån fura, attans att jag behövde jobba efter det och inte kunde ligga hemma och pilla som jag kanske hade velat.
Sitter nu på jobbet, tog på mig att även jobba natten, hittills går det bra. Så imorgon ska jag försöka sova några timmar innan jag drar till gymmet på Aerobics och BodyPump, om ryggen tillåter.

Har suttit och kollat igenom Apparna som finns att ladda ner till Ajjfånen, och det finns helt sjuka appar, någon som heter "Åldrings-appen" eller något liknande. Där du kan se hur du ser ut som gammal, vem tusan vill veta hur skrynklig man ska bli på äldre dagar?
Och vem vill ha en App med barnskrik?

Något som jag däremot laddat ner är "wake-up-light", så jag vaknar pigg och fräsch till ljusare tider.
Och så försöker jag ladda ner en fransk glos-bok, så kan jag börja plugga lite franska om jag får lust till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0