Lättirriterad

Är fruktansvärt lättirriterad nu för tiden, speciellt på jobbet. Irriterar mig på olika beteenden hos kollegor som jag egentligen tycker bra om. Och de jag tycker "mindre" bra om irriterar jag mig ändå mer på nu. Känns mindre roligt, det är ju inte deras fel att jag är helt slut på jobbet och inte känner för att åka dit just nu.
Har börjat fundera på vad jag ska jobba med när jag är klar inom vården, för det vet jag att jag kommer inte fortsätta med det jag håller på med nu, alldelles för mycket skit och alldeles för lite pengar för det man gör.

Skulle kunna tänka mig göra en massa olika saker, men tolk är fortfarande högst på listan. Har tänkt på bland annat massör, PT, Livscoach men de ger inte heller så mycket i plånboken. Kan just nu tänka mig jobba som nästan vad som helst, känner för omväxling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0