Har inte haft ork eller tid

Den senaste veckan har jag knappt startat upp datorn där hemma, orkar knappt pilla runt i telefonen heller så det har inte blivit mycket inlägg här inte.

I torsdags blev jag överlycklig när jag och S och M gick ut på promenad. I fredags, förra veckan, var vi systrar på Idol finalen i Globen, och medans jag tog mig till stället där jag skulle bli upphämtad innan Globen lyssnade jag på musik, som vanligt när jag är ute och åker. Plockar ihop headsetet när jag kommer in i bilen och lägger det i jackfickan. Inget mer med det förrens dagen efter när jag skulle ut och åka och ville ha mitt headset, spårlöst borta! Letar igenom många väskor, jackan, byxfickorna och hittar de ingenstans. De ligger antingen i S's bil eller i Globen! Hoppas de inte ligger i Globen för då får jag aldrig se de igen, skickade ett SMS till S men det var uppkopplingsproblem så det kom aldrig fram vilket jag fick reda på i torsdags. Det lustiga var att jag fick ett svar från henne som kan ha varit svar på frågan om hon kunde kolla i bilen nästa gång de var ute och åkte.
De låg i alla fall i bilen som tur var, annars hade det blivit dyrt! Mina favorithörlurar hittills var det dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0