Ryggvärk

Var som vanligt iväg och tränade tidigt imorse, eller tidigt och tidigt.
Ett Combatpass, och jag tänkte att jag tar det lite lugnt eftersom jag inte tränat på nästan en vecka, har inte haft lust eller ork. Med en smygande förkylning dessutom.
Tog det lugnt, enligt mig. Men nu kan jag knappt gå. Har fruktansvärt ont i ryggen nu. Hoppas det släpper snart, ska ju jobba imorgon. Blir väl till att ta en liten promenad för att hålla musklerna varma. Kan passa på att handla lite nödvändigheter då.

Har börjat toalettträna mina pojkar nu, det går väl sisådär. Chippen tycker inte om hans nya toalett, men det kommer väl. Är bara inne på dygn 1 än så länge. Hoppas verkligen att det fungerar, jag tycker inte om kattlådan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0