Nattpass

Sådärja, då har jag snart klarat av första nattpasset efter semestern. Bara två timmar kvar och jag räknar ner. Har "bara" jobbast sedan kl 14, så är uppe i 15 timmar nu. Får se om jag kan få gå hem lite tidigare eller om jag stannar tills dagpersonalen kommer. Beror på hur pigg och glad jag är.

Imorgon, eller rättare sagt idag blir det väl mycket sova, hoppas att jag får några timmars sömn innan jag ska iväg till gymmet och cykla. Ska jag passa på att fylla i tatueringen idag kanske? Så det hinner bli en liten skorpa innan jag ska jobba på torsdag igen. Då blir det nog inte lika stressigt på onsdag heller. Får se hur pigg jag är när jag väl vaknar.
Kommer säkerligen känna mig som en Zombie, med tanke på att jag just nu är så pigg som jag är, skenet bedrar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0