Hmm

Det var någon som ringde på min dörr, men hann inte öppna innan människan gick. Och varför kan vi fråga er...
Jo... jag satt och töjde ut mina jeans i storlek mini. Alltså, byxorna vid knäna och tänkte att det inte var så bra att öppna dörren med byxorna där nere, så då försöka riva av sig byxorna som sitter som en smäck och dra på sig andra byxor.
Hörde hur människan gick i trappen när jag väl fick upp dörren. Om det var något viktigt så kommer den väl tillbaka eller ringer. Brukar ju inte ha folk som ringer på dörren när jag inte vet att någon ska komma.
Men man blir lite nyfiken, kanske bara var brevbäraren som hade ett brev/paket som inte fick plats i brevlådan, men det var ingen som pillade på brevlådan innan det ringde på. Hmm, kanske grannen S?

Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0