Hittat ett svar?

Jag kan ha kommit på ett svar till varför jag varit så hungrig de senaste veckorna. Ett långsökt svar visserligen.
Men Here I Go-
Eftersom jag nu har fruktansvärt ont i halsen, möjligtvis halsvirus/fluss så åt jag upp mig innan jag blev sjuk. För nu vill jag inte att något skall passera mina halsmandlar.
Vaknade innan kl 7 av att jag inte kunde svälja min egen saliv, inte så väldigt lätt att somna om efter det. Så nu ligger jag i soffan och har fått i mig en stor kopp Te och äggröra. Ett smärtstillande piller och en halstablett senare känns det någorlunda i halsen, men jag är inte nöjd.
Jag vill på BodyCombaten imorgon! Den kan jag bara glömma tyvärr...


+

=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0