Försöker få ordning

Jag försöker få lite ordning i mitt liv. Tycker inte om oordning men jag tycket heller inte om att bita i det sura äpplet. Men nu har jag börjat ta tag i "problemet" och börjar sortera allt i städskåpet. Där har det sett ut som "hacon-bacon" med en enda stor röra så pass att du inte vet vad som finns där inne.
Men nu har jag börjat sortera upp det i lådor så jag vet vad jag har.
Som här t.ex



Har inte haft koll på vad jag har haft hemma men nu vet jag att jag har en massa kökssvampar, diskborstar och disktrasor.
Har två lådor till, en för städprodukter och en hygienlåda. Behöver minst en låda till sen är jag nog nöjd med ordningen. Har en massa "skräp" jag behöver få ordning på i massa lådor i städskåpet. Får fixa det senare när jag kommer iväg och köper en låda till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0