Ett steg tillbaka

Halsen har blivit värre, satan vilken envis jädra inflammation!
Ska inte påstå att det är så illa som det har varit, och jag hoppas inte det blir värre än så här. För så här så klarar man sig ute på jobb och med vänner. Om nu någon vän skulle vilja umgås med mig, det vet man ju aldrig.
Har planerat in en dejt med min syster S och sonen M imorgon, tredje gången gillt. Förhoppningsvis blir det inte värre än så här, lite mindre snor bara tack så mycket. Då slipper jag nog avboka även denna dejt.

Det blir väl till att avboka träningen även ikväll och hoppas på att jag är pigg och rask imorgon och kan träna då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0