En bra helg!

Har haft en bra helg, en lugn helg i goda vänners lag.
I fredags efter jobbet var jag fruktansvärt trött, tog en powernap på soffan innan jag cyklade till centrum för att handla ägg och Yoghurt. Sen tittade jag på filmen "Systrar i jeans", av någon anledning var jag väldigt emotionell just i fredags så även till den filmen fällde jag ett par floder av tårar. Sån därn "hulkande" gråt ni vet, fråga mig inte varför för det vet jag inte.



I går, lördag, var jag iväg och tränade två timmar på morgonen. BodyCombat och BodyPump, varav det första var jag nästan sovandes under halva passet. Var fruktansvärt trött igår, sablar alltså.
Sen efter det åkte jag hem till min bror och umgicks med sambon L, vi grillade och snackade skit. Och massa kaffe blev det.
Lagom tills jag skulle åka hem så rev L sig lite på näsan och ni vet hur det blöder där. Satt och skrattade så jag höll på att kissa ner mig när vi plåstrade om hennes näsa och barnen frågade om näsan skulle sitta kvar imorgon(idag).



Var hemma vid 20 tiden och tänkte då titta på uppföljaren till "Systrar i jeans", så startar filmen och tänder ljus här hemma så det blir lite mysfaktor över det hela. Men något är fel med filmen så efter en knapp timme slutar den fungera. Jahapp, då var det bara att byta film och då blev det "Bangkok Hilton".


Ungefär 2 timmar in i filmen och man har inte känt att den börjar rundas av kollar jag hur lång filmen är. Nästan 4!! timmar, då trycktes det på paus och jag gick och lade mig så jag får fortsätta titta idag om jag inte kommer hem för sent.

Nu på morgonen har jag varit och provat på SatsEnergy för första gången. Det var ett helt OK pass, helt slut blev man och svetten sprutade. Det passet kommer jag gå på igen, nästa söndag tror jag närmare bestämt.
Snart ska jag åka hem till min kära syster, henne har jag inte träffat på drygt två veckor, så det är verkligen dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0