Det svartnar

Det märks att man varit i horisontellt läge för länge när det svartnar för ögonen och snurrar något otroligt när man ställer sig upp.
Det har jag märkt de senaste dagarna, då är det bara att sätta sig på huk och ta kontroll på blodtrycket.
Roligt inlägg va?
Jag är lagom uttråkad.

Pratade precis med Tele2´s kundtjänst. Hade en Tele2-medarbetare som gick och knackade dörr i förra veckan, i torsdags rättare sagt. Min första sjukdag och jag var helt borta i skallen. Men i alla fall.
Han sa att det skulle skickas ett nytt SIM-kort till mig p.g.a. dålig teckning i området. Tänkte inte mycket mer på det, det lät inte vidare konstigt just då.
Sen sa han att man får prova på Mobilt bredband och hemtelefon genom TELE2 i en månad, gratis. Ja visst, allt som är gratis är alltid bra. Skrev på några papper och sen gick jag och lade mig på soffan igen. Tänkte igenom vad han hade sagt och började förstå det han sagt. Tyckte det lär väldigt konstigt.
Idag fick jag i alla fall papper från Tele2 där det står- "Välkommen som kund hos TELE2. Du har tecknat ett abbonemang Kompis Surf i 12 månader. Efter ångertiden på 14 dagar kommer ditt nya simkort skickas ut. Su har dessutom valt att teckna Mobilsurf Large för 129 kr/mån"
Jag godkände inte något mobilsurf, och det är inte ens ikryssat på Avtalet jag skrev på. Hur kunde personalen på TELE2 missuppfatta när det inte finns en bock?

Ingen bock i rutan inte! Så hur tusan kan de tro att jag vill ha det tillägget på mitt abonnemang?

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Yennie,



Vi beklagar att du blivit felinfomerad av en av våra säljare. Jag skulle gärna vilja ta en närmre titt på ditt ärende och hjälpa dig med eventuella frågor eller önskemål du har. Du når mig på mejladressen nedan. Det går även bra att ringa till vår kundservice på 0772-25 25 25.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-01 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0