Soffpotatis!

Idag har jag varit en soffpotatis, inte ens försökt något annat.
Svullat massa vispgrädde med hallon och riven choklad, mmm, blev lite mastigt men ner gick det.
Sen har jag bara legat på soffan heela dagen.

Tittat på en film, "Pappa på burk" med bland annat Jennifer Aniston.


Den va helt OK, lagom nivå för dagen. Handlar om Kassie som vill bli mamma men inte har någon partner. Bestämmer sig för att betala för en donation. Det ordnas en "jag-ska-bli-gravid-fest" där donationen utförs i en burk och ställs undan. Och Kassies bästa vän, Wally, hittar donationen och utmanar ödet under vattenkranen, Hoppsan han tappar burken utan lock och donationen flyter iväg i avloppet. Wally måste ordna upp situationen...

Halsen är nästan helt bra nu tror jag, Wihoo!! Imorgon kanske jag vågar gå utanför dörren igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0