Ingen bra start på denna dag.

Vaknade vid 5.30 av en brännande smärta i magen, tänker direkt att nu är det ett gastritanfall på gång. Försöker hitta en bekväm position, men det blir bara värre. Upp och ta en smärtstillande, Eox funkar bra för den smärtan. Försöker hitta mina Losec, de är spårlöst borta. Efter 45 minuter och jag har fortfarande lika ont ger jag upp om att somna om så jag går upp och lägger mig och tittar på tv. Vid 8 tiden är smärtan helt borta och jag somnar nästan i soffan, byter till sängen och får sova ytterligare en halvtimme innan det är dags att vakna på riktigt för att hinna till nagelsalongen kl 11. Blev klar tidigt på salongen så jag tog en tur till frisören också. Klippte av mig det mesta igen, det enda som hjälper mot hårryckningen. Nu sitter jag på bussen till jobbet, kommer fram en timme innan jag börjar så det blir lunch och sola på altanen innan jag börjar. Hoppas jag kan hålla mig vaken tills jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Rycker du fortfarande? Det ser ju inte alls ut så längre.

2011-04-22 @ 06:32:18
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Yennie

Ja Borthy, det har kommit tillbaka så det var lika bra att klippa av sig allt innan man blir kal igen, haha.

Tror det är stressrelaterat och nu är jag inne i en stressperiod.

2011-04-22 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0