Första riktiga cykelturen

Nu är första cykelturen avklarad, tog mig en cykeltur hem till mormor. Vilket tog ungefär 15 minuter, och svettig blev jag. Fort gick det! Väl framme blev det en kopp kaffe och skitsnack, mormor är en riktig pladderkvarn, men inte på ett dåligt sätt. Men man har hört det mesta några gånger. Var väl där i ungeför 2 timmar innan jag tog cykelturen tillbaka, och den var kallare än dit. Trodde fingrarna skulle ramla av.
Nu kommer jag inte kunna cykla på några dagar, är inte van att sitta på en stenhård och smal sadel så blåmärkena tänker väl komma strax.

Bilderna på Tjorven jag tog med blev hon glad av i alla fall. Inga tårar föll, vilket jag trodde. Men det gick galant. Hon såg direkt sin favorit.


Lilla korven.
Kändes tomt att komma till mormor utan att höra denna krabat skälla när man trycker på ringklockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0