Då var ledigheten över.

Attans att jag bara hade en dag ledigt, känner inte för att jobba idag. Skulle behöva sova några dygn till. Dessutom har jag ju en extra läng dag idag eftersom jag börjar redan kl 12. Typiskt.

Igår beställde jag jag en ny sommargerderob, hoppas jag valde rätt storlek. Handlade tunikor och klänningar för 919 kr efter avdragen rabatt som var nästan 800 kr. Ett bra pris tycker jag. Hoppas verkligen storleken blir bra så jag slipper skicka tillbaka massa grejjor.

Snart dags att gå till bussen, måste packa ihop mig så jag inte glömmer maten, viktiga grejjer det där.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad roligt att få förnya! Hoppas att storleken blir bra!

2011-04-29 @ 18:58:28
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0