ATTANS!!

Semesterplanerna till Tunisien har troligtvis spruckit. Syrran och hennes familj kan troligtvis inte följa med, så då får jag åka ensam, vilket blir helt ruttet. De kommer troligtvis, ett ord som återkommer ofta i denna text, inte ha råd att åka på två resor á 15000 kr + Shoppingpengar. Och de har lovat stora tjejen en resa till Disneyland Paris. Så resan med mig är nedröstad ordentligt. Så nu får jag väl försöka hitta en annan reskompis eller ta mig i kragen och åka själv. Men om A inte får ledigt från jobbet kan jag lika gärna stanna hemma.
Då kan jag lika gärna jobba känns det som. Men nu har jag ju fått semestern godkänd så jag kan inte ändra mig direkt.


Familjehotell

 vs.     Ikke familjehotell?

Nu är jag inte på gott humör kan jag lova.
Har tittat på hotell om jag ska åka ner ensam, då fanns det en väldigt fint hotell jag kan tänka mig, blir lite billigare än om jag bor på familjehotellet. Men mycket längre från Medinan om A jobbar, vilket jag tror han kommer göra.
Usch vilket dåligt humör jag blev på!

Jag förstår min syster helt och hållet, Disneyland är mycket roligare för barnen än en resa till Tunisien, men mitt hopp om att de åker med var så högt så det kändes som det var spikat redan. Och nu är hoppet borta.
Om de inte vinner på lotto tror jag inte de följer med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0