Tredje inlägget för dagen.

Det blev till och med ett tredje inlägg idag, bra jobbat till mig själv.

Sitter och tittar på 2½ män, ska snart gå och sova, kanske slå en signal till A innan, brukar få ett SMS om dagen och har inte fått något på två dagar, så han har säkert mycket på jobbet. Men ett 3-minuters samtal hinner man nog med. Vet inte om SMS-et om att mitt nummer inte fungerar har kommit fram.

Har blivit medlem i Mat Dagboken idag, får se hur det går, enligt den sidan har jag fått i mig lite drygt 1400 kcal idag, och det kan jag väl nästan gå med på. Har inte blivit så mycket mat idag, eftersom jag varit hemma hela dagen och inte gjort speciellt mycket förutom en städning. Ska verkligen försöka komma ihåg att ta på mig stegräknaren imorgon, blir att lägga fram den på byrån i hallen, då borde jag inte glömma den. Men man vet aldrig när det gäller mig.

Tror att jag har kommit igång med tränings/viktminsknings tankarna, känner för att promenera till bussen imorgon, men har en fruktansvärd 12-tur imorgon, vilket betyder att jag måste gå hemifrån redan kl 10 imorgon. Och det vet jag inte om jag är pigg nog för.  Beror på när jag somnar ikväll, vilket borde vara ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0