Regnig dag, vad betyder det?

Jo självklart betyder det att jag är ledig idag, är alltid lika duktig att pricka in mina lediga dagar på regniga dagar. Det betyder även att man helst inte vil gå utanför dörren, och då sitter man hemma, eller städar som jag planerar att göra idag, har redan börjat. Men ska fortsätta efter min kopp med kaffe. Det blir nog mycket gjort idag gissar jag på. Har redan börjat dammsuga, har dammsugit två och ett halvt rum, bara två och ett halvt kvar, sen blir det skurning, badrumsvård och vattna blommor. Ska även skrubba lite i köket, och lägga upp frukt i fruktskålen, ser mer hemtrevligt ut med frukt framme.

Och sen vet jag inte vad jag ska hitta på, kommer säkert något roligt på tv som man kan titta på.

Ska försöka få tag på min kollega E också och boka in en fika någon ledig dag inom en snar framtid. Träffa på henne och hennes lilla dotter.

Nu KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0