Pfff

Är väldigt trött idag, känns inte som jag sovit något på hela natten. Och ska snrt iväg och jobba med denna trötthet i kroppen. Ja men det ska väl fungera, det brukar det alltid göra.
Igår gjorde jag inte mycket efter jobbet, det blev ingen skogspromenad med kameran, slumrade på soffan istället. Så skogspromenaden får jag ta en annan dag, är ledig nästa helg och på tisdag. Så hinner nog med det någon dag, då kanske jag slipper gå själv dessutom. Min syster vill säkert gå ut i skogen och plocka svamp, då kan jag fotografera medans hon smutsar ner sig.

Om en dryg timme ska jag åka till jobbet, så nu tänker jag göra mig i ordning och samla lite mer kraft innan jag sticker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0