Dunderförkyld

Jobbade ett extrapass i lördags, så var på jobbet alldeles för länge. Tog på mig att jobba natten också, utöver kvällspasset jag redan jobbade. Och som vanligt när jag jobbar natt får jag ont i halsen, men det brukar försvinna tills jag vaknar dagen efter. Men det gjorde det inte denna gång, det lättade något men snoret började produceras och slemhinnorna började svullna, så nu har jag en dunderförkylning bara för att jag tänkte vara snäll och lösa nattluckan. Usch och fy för snor!!

Har fortfarande inte snusat, så nu är jag snusfri sedan 4 dagar nu. Ganska bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Superduktigt med snuset! Kör hårt!

Vilken fin tatuering på din fot!

2010-09-23 @ 14:02:30
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0