Dags att sova

Ännu en gång, hoppas att det går bättre idag än igår. Tog ju aldelles för lång tid att somna igår, men imorgon behöver jag tack och lov inte gå upp innan 5. Imorgon får jag sova lite längre än så, ska försöka ta mig iväg och handla ganska tidigt, så jag hinner göra annat under dagen.
Sett att det är rea på högtalare och bas till datorer, så jag funderar på att köpa nya högtalare, kan ju inte skada. De jag har är jättedåliga om man vill lyssna på lite högre musik. Så de som jag redan har kan jag ta med mig ner till Tunisien så jag kan poppa lite musik på hotellrummet där nere när A är och jobbar. Något borde jag ju hitta på de timmarna han måste iväg. Kan ju inte boka in Massage allt för ofta, även fast jag skulle vilja det.

Har märkt att de kvällar jag pratat med A i telefon, har jag svårt att somna. Blir väl allt för exhalterad och glad att jag inte kan slappna av tillräckligt för att somna, men det vänjer jag mig väl vid snart hoppas jag. Kan ju inte sova dåligt alla nätter i två månadet framåt, då kommer jag verkligen gå runt som en Zombie när jag väl har min semestervecka.

Jaja, snacka lite mer skit med E och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0