3 dagar senare

Om min tatuering är snart läkt. Svullnaden har lagt sig, "blåmärket" är så gott som borta. Jag kan även vända och vrida helt på foten utan att det märks att jag har en stort sår där, härliga tider! Men man ska inte ropa hej riktigt än, det brukar ta 7-12 dagar för en tatuering att läka, så efter tre så är den inte läkt. Men det är framsteg i alla fall. Och ingen infektion!
Haltade runt lite snyggt på jobbet igår, men efter en stund så slappnar man av och börjar sedan gå lite mer normalt. Idag går jag väl runt lite mer normalt men får tänka på att jag inte ska skava på foten.

Nu ska jag klä mig riktigt varmt och börja röra mig till bussen och jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0