Sovmorgon!

Idag hade jag sovmorgon, började vid 8, gick upp strax efter 06. Tröttare än vad jag borde vara men upp och iväg kom jag. Dagen började med en genomgång av vad som skulle hinnas med under dagen, sedan satte vi oss i grupper och diskuterade olika frågor. Det skulle sedan gås igenom och sen var det lunch.
Efter lunch kom det en föreläsare och pratade om Inspiration och gruppdynamik eller något liknande. Jag tittade mest för han påminde så mycket om A utseendemässigt. Bara en månad kvar!!

Ikväll kommer det någon som ska städa min soffa med en dammsugare eller var det nu var. Kl 20.00 ska de dyka förbi, sen ska jag sova!
Imorgon blir det kanske skogen med L, annars åker jag hem till syster och myser och hämtar upp min parfym som hon köpte på Ebay åt mig. Nu ska jag väl ordna lite mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0