Mmmm, Jasmin

Idag blev det lite shopping, mindre rolig shopping. Matvaror, det är riktigt tråkigt att shoppa sånt tycker jag. Det enda roliga jag handlade var påfyllning till min lukta-gott-maskin.
Köpte maskinen strax efter jag kom hem från semestern, med doften Fresia/Jasmin. Och jag hade fått en Jasminblomma av A någon dag innan jag åkte hem så jag tänkte på honom så fort maskinen puffade ut lite utav doften. Och den tog slut för en månad sedan ungefär, och nu kom jag ihåg att handla påfyllningen. Så nu doftar det Jasmin i nästan hela lägenheten igen, och A dyker upp i tankarna lite oftare.

25 dagar kvar tills jag har semester, känns välbehövligt. Det känns inte som jag har haft semester på hur länge som helst, men det är bara 2 månader sedan.
Imorgon blir det en heldag på jobbet, skulle börjat 12 egentligen så kan lika gärna börja vid 07. 5 dagar på jobbet innan jag är ledig igen, och då blir det otroliga 2 dagar istället för en som det blev nu.

Nu ska jag fortsätta på mitt kaffe och fundera på om jag ska åka iväg till Coop igen och handla en annan lukta-gott-maskin, köpte en påfyllningstub/behållare som jag trodde man skulle fylla på de små behållarna med, men det var tydligen till en större maskin. Så jag får väl köpa en stor maskin också, då luktar det Fresia/Jasmin i HELA lägenheten istället för i halva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0