Helgen är snart över

Nu är helgen snart över, den har gått i en rasande fart.
Igår var det jobb på förmiddagen, sen var det fest med jobbet på kvällen. Hann inte hem mellan jobb och fest så jag gjorde mig iordning på jobbet och fick åka med en kollega till lokalen.
Det började med mingel och bubbel, sen var det Buffé till middag. Riktigt gott! Åt mig proppmätt, är fortfarande mätt tror jag. När Kaffet hade serverats var det en Salsa-uppvisning. De dansade riktigt bra, och vi alla blev uppdragna på dansgolvet för att lära oss några grundläggande salsasteg.
Efter salsan vart det "vanlig" dans och mingel.
Åkte hem strax innan 01, var hemma vid 2. Trött som bara den, somnade nog direkt när jag lade huvudet på kudden.

Idag har jag varit på Port 73 med brorsans tjej och barnen. Vi har hälsat på Scooby Doo, vilket syns i inlägget innan. Vi såg också på en show med Zillah och Totte, och brorsans tjej Speed-dejtade Totte. Det jobbiga är att hon pussades med Totte, hur ska jag kunna berätta det för min käre bror?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0