Drömfångare!

Godmorgon!
Nu är det söndag, och jag har vaknat otroligt tidigt. Gick upp redan halv 8, så kaffekopp nummer 2 är snart slut. Vet inte riktigt varför jag vaknade så här tidigt, men jag kommer ihåg en dröm!

Drömde att jag var på väg hem från Tunisien, fast ändå inte Tunisien. Precis när vi lyfter åker vi in i en skog så piloten måste parera för att inte åka in i träden, tillslut hittar piloten en lucka i trädkronorna och stiger då fort upp mot molnen.
Piloten satte på GPS så att alla bak i planet fick se vart vi var någonstans, och vi åkte över Madagaskar och till en liten paus i Madagaskar. Jag och en Kollega(?) gick och badade i en liten vik med väldigt stora vågor, och det var väldigt varmt i vattnet. För mig är Madagaskar isbjörnar och pingviner, inte 30 grader i vattnet med stora surfvågor.
Efter någon timmes paus så ska vi flyga vidare igen, och sen vaknar jag. Det är första gången på länge som jag kommer ihåg någon utav mina drömmar, känns ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0