Usch, tillbaka i verkligheten

Usch, nu är jag tillbaka i verkligheten med jobb, matlagning, räkningar och storhandling. Idag hade jag tänkt åka och storhandla, men det regnar något fruktansvärt så jag vet inte om jag vill. Men det gapar tomt i kylskåpet. Vill inte ut i blötvädret.

Första natten hemma, utan A´s axel gick otroligt bra. Har sovit närmare 12 timmar, helt utslagen var jag igår när jag lade mig. Orkade inte ens läsa ut boken, det är bara 5 sidor kvar. Men känner mig fortfarande väldigt trött, skulle vilja sova lite till. Det är ett senare problem.

Idag ska jag i alla fall byta tv-bänk. Fick hem systers förra tv-bänk samma dag jag flög iväg, så den står på högkant i vardagsrummet. Så jag hade väl tänkt byta idag. Och en tvättmaskin till hinner jag nog med, då har jag tvättat upp allt jag hade med mig på resan, skönt att beta av sådant fort. Slippa ha det hängandes över en i flera dagar.

Ska även ringa till migrationsverket och fråga lite om inbjudan, förstår mig inte på den sidan. Inte ett dugg, många frågetecken.

Det här längtar jag tillbaka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0