Tillbaka i verkligheten

Nu är jag verkligen tillbaka i verkligheten, har hunnit jobba två pass. Nummer tre kommer imorgon och sedan är jag ledig över helgen.
Gårdagen på jobbet var ganska lugn, vilket var skönt, att kunna trappa upp i lite lugnt tempo. Hade tyvärr en 12-tur så det var mindre roligt, det blev en lååång dag på jobbet.
Idag har jag haft ett FM pass, och jag vaknade så pigg imorse, och så fort jag kom in på salen blev jag trött igen. Idag har det även varit fackmöte med Kommunal, löneförhandlingarna är klara! Snart får jag min löneökning jag väntat på sedan april, blir inte mycket ner i fickan men ändå. Det börjar hända saker.

Imorgon ska jag kanske åka till IKEA med min syster och en vän till henne, och barnen så klart. Ska köpa mig ett nytt vardagsrumsbord innan det jag har faller samman helt och hållet. Har tittat ut ett bord, men vet inte om jag fortfarande är sugen på det. Men kostar bara 499 kr så det gör inget om jag tröttnar snart igen. Det som är både bra och dåligt är att det inte finns en hylla under själva bordet, vart ska jag ha allt skit? Vart ska jag ha datorn när den inte används. Ja lite sånt som snurrar, men det blir nog det bordet i alla fall.


Och just nu går det inte att lägga upp bilder... Men här är länken till IKEA.

Nu gick det att ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0