Sitter på hotellet

Hade precis skrivit ett bra första inlägg från värmen, och så blev det något knas och det ville inte som jag ville.
Har köpt en timmes internet för 5 Dinar= 25 svenska kronor, så jag sitter i lobbyn och skriver lite fort

Har varit framme i snart två dagar, tiden har gått alldeles för fort. Sammanlagt var flyget tio timmar sent från Arlanda, på grund av en flyguppvisning i Sharm El Shejk, där planet stog och väntade på att få flyga till Sverige, och att extraplanet blivit påkört i Rom. Så jag kanske kunde gå med på att vänta på det i Egypten istället för det påkörda i Rom.
Första flygresan själv gick bra, det var en väldigt lugn och fin flygning, det var bara vid landning som det var turbulens, kanske för att det var lite åskmoln runt omkring. Mötte en vägg av fukt så fort jag kom av planet, det hade regnat ordentligt några timmar tidigare. Enligt en taxichaufför igår hade det regnat så kraftigt i Nabeul (grannstad) att bilarna stog stilla i stora vattenpölar på vägarna.

Har skrivit ner lite dagbok hittills under resan, som kommer bli till blogginlägg. Antingen kommer de flesta upp innan jag kommer hem beroende på hur mycket internet jag köper mig. Bilder kommer upp när jag kommer hem, har inte med mig rätt sladd till kameran, har inte fotat så mycket hittills heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0