Nu har jag uträttat några ärenden

Naglar- Check
Banken- Check
Köpa nytt skärp- Check, det blev ett par vantar också
Köpa julgran- Check, det blev en tomte, etiketter, rosetter och 4 bordstabletter också.
Synundersökning och nya glajjor- Nästan check, har tid imorgon innan jobbet
Handla mat-Halvcheck, köpte det mest nödvändiga.

Det som då är kvar att göra är:
köpa julgardiner till sovrummet
Upp med resten av julpyntet- ordnar jag nog söndag förmiddag innan jobbet
Handla mer mat, får bli i nästa vecka efter helgjobbet.

Nu börjar jag bli hungrig, men känns som det är lite för tidigt för att äta middag, men det kanske jag får strunta i. Och ta en skål med fil ikväll om jag blir hungrig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0