Kursen är slut

Nu är kursen i handledning slut, känner mig tyvärr inte så mycket klokare efter kursen som jag hade hoppats på. Men något kanske fastnade, hoppas på det i alla fall.
Har blivit van vid att sitta ner nu i alla fall, hur ska det gå att börja gå igen då, har suttit på min söta lilla rumpa i tre dagar nu. Söt och liten kanske inte stämmer men i alla fall, poängen kom fram.

Imorgon ska jag till nagelsalongen och fixa till mina naglar som blivit alldeles för långa, sen ska jag nog handla lite matvaror, det börjar bli tomt i kylen, i frysen också men där finns det så jag klarar mig ett tag till. Ska gå till banken också och sätta in pengarna från Apollo, förseningspengen på 440 kr. Och så kanske jag behöver nya vinterskor, får fruktansvärda skavsår av de jag har nu, inte skönt! Har sett ett par på Deichmanns skor, underbart söta!


Hamsterdojjor, riktigt söta enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0