Imorgon ska jag åka hem

Imorgon ska jag åka hem, jag vill inte!! På ett sätt vill jag, men ändå vill jag inte. Jag vill inte lämna A, men jag vill till mina bebisar och min säng. Och till min mat, visst att det är mysigt att gå på restaurang, men man vet inte vad man vågar äta utan att bli dålig i kistan. Hittills har jag klarat mig galant, så jag borde klara mig resten av tiden också. Förra gången blev jag dålig när jag kom hem, i några dagar sedan var allt bra igen. Och det var ganska lindrigt måste jag säga.

Ville väl bara få fram att jag inte vill åka hem, nu hoppas jag A kommer snart så vi kan prata igenom visiteringslappar och sådant. Han skulle försöka gå så fort Y kommer från skolan, han skulle sluta vid 10, och så tar det väl någon timme eller två att åka hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0