Idag blev det en ordentlig sovmorgon

Idag gick vi inte upp förrens vid 12 ungefär, kanske för att det blev så sent igår. Han var ju inte tillbaka från samtalet med chefen förrens vid 2-snåret.

Som vanligt så slutar A vid 19 idag, då ska vi mötas upp och ta en kopp kaffe på det där fiket igen. Ska försöka bli bättre på att fotografera, kan ju inte påstå att det är den tanken som poppar upp i skallen hela tiden. Har knappt tagit några foton, kanske 15 stycken bara. Och jag skulle behöva ha några på honom, så jag kan sitta och titta på de när jag kommer hem. Och på oss tillsammans, då kanske det går smidigare om vi ansöker om uppehållstillstånd, när de ser att vi verkligen känner varandra och har träffats. Jag får väl försöka ordna det ikväll, några kort i alla fall. Kanske ska åka ner lite tidigare och smygfota honom lite, då brukar det bli bäst bilder.

Ska väl ta någon dag när jag går och shoppar lite också, kusinen J ville ha en Shisha så det ska jag väl kunna ordna. Kanske får shoppa den av A så han tjänar en krona eller två på mitt besök. Han har några Shishas i sin shop, men inte den jag hade tänkt mig. Men det ordnar sig.



Idag ska jag nog äta min första lunch i detta land sedan jag kom ner. Men känner mig inte hungrig. Åt ju upp mig hemma innan jag åkte så det är väl det som hänger kvar. Kunde till och med skippat middagen igår, hungermässigt. Men var väldigt glad att jag åt den rätten. Mmmm, vad gott det var.

Har kommit på att jag har tagit några bilder med mobilkameran, och jag har ju den datasladden med mig. Måste bara komma ihåg att lägga in bilderna i datorn så kommer de upp imorgon eller på lördag. Om jag köper mig något mer internet förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0