HOST HOST!

Idag är jag inte speciellt fräsch, hostar lungorna ur mig. Hostar så det gör ont, och det sägs att man inte har känsel i lungorna, det tror jag inte ett dugg på!
Har kännt mig allmänt jättehängig idag, och febrig. Hade lite förhöjd temp men inte febertemp ännu. Men jag blir nog lagom sjuk nu eftersom jag är ledig imorgon. Därför har jag beställt hem lite matvaror från Netxtra, så hemkörning på matvaror imorgon, i alla fall grönsaker och grädde. Köttet får jag köpa någon annan gång, kanske är pigg nog att promenera till centrum och handla det imorgon. Annars får det bli en annan dag.

Handlade gardiner till sovrummet igår, så nu har jag julgardiner även där, ska ta en bild men jag har inte bäddat sängen och inte tänker jag visa upp en obäddad säng för hela internet. Köpte även nya gardiner jag tänkte ha i vår, hoppas de passar bara.

Nu tänker jag nog ta en powernap innan maten är klar, ugnen sköter jobbet idag. Saffranskyckling, skulle passat bättre i söndags på första advent men då var jag ju på jobbet. Så saffran blir det idag, två dagar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0