Har varit på kurs

Idag har jag varit på kurs i Handledning. Dagen började med att bussen körde fel så jag blev avsläppt på Centralen 25 minuter senare än jag egentligen skulle blivit avsläppt på Gullmarsplan. Så det var bara att skynda sig till tuben och försöka hinna fram i tid.
Hann inte fram i tid, blev 5-10 minuter sen. Men det bjöd jag på, virrade lite på Götgatan innan jag hittade rätt.

Lärarna har jag döpt till Virrpanna 1 och Virrpanna 2, båda var lagom förvirrade och röriga. Tänkte att jag kommer inte orka med dessa tre dagar som följer, men denna dag gick otroligt fort. Förhoppningsvis gör de nästkommande två dagarna det också.
Har lagom ont i ryggen efter att ha suttit ner hela dagen, ska sträcka ut mig lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0