Fy faan säger jag bara!!!

Flyget är 9 timmar försenat!!
Istället för att jag skulle lyfta vid 06 så sticker jag 14.50 istället, shit var irriterad jag är. Inte nog med att flyget är försenat, resväskan gick sönder när jag var på väg hem till syrran också! Så var tvungen att köpa en ny väska så jag har innehållet kvar när jag kommer fram.

Har precis kommit hem för att sova, får ligga sked med lillasyster inatt istället för att ligga på soffan hos syrran. Hade hellre tagit soffan eftersom flyget skulle gått kl 06 fortfarande. Men skeda med syrran är bättre än soffan i detta fall. Nu får jag sova några timmar mer. Nu ska jag sova, är as trött. och vill bara säga

Satans perkele!! Eller hur tusan det nu stavas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0