Ärenden uträttade, fortsättning följer

Var till optikern igår innan jobbet och beställde nya glasögon. Min syn hade tydligen blivit sämre, inte så mycket men det går utför!! Det var så pass liten förändring att hon skulle inte råda mig till att köpa nya glasögon med den styrkan, hade ju ändå tänkt mig hela paketet.
Är inte helt hundra men tror det blev dessa bågar:


De svarta är jag minst säker på. Men de liknar dessa i alla fall. Tar väl en stund innan man vänjer sig. Förhoppningsvis får jag hämta glajjorna i slutet på nästa vecka så kanske jag hinner halvvänja mig under den kommande helgen.Idag var jag och köpte nya vinterskor, hade tänkt köpa på Deichmanns skor som jag skrev i ett tidigare inlägg, men det var så rörigt där inne och jag hittade inga vinterskor så då gick jag in på skopunkten istället, där hittade jag två par som som det fick bli.


Sammanlagt gick pjuxxen på 199 kr, hoppas de inte går sönder efter 5 minuter bara. Inte de snyggaste skorna, men förhoppningsvis varma och gosiga.


Tog även en tripp förbi Kicks när jag såg att man inte behöver be personalen låsa upp till parfymerna. Ville skaffa mig ett luktprov på parfymen Emporio Armani - Diamonds. Mmm, vad den luktar gott. Det är den parfymen A använder, så idag fick jag sniffa på något som påminner om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0