Sitter på balkongen med en kopp kaffe

Idag har jag äntligen hämtat ut min bärbara dator från reparationen. Så nu sitter jag ute i solen och njuter med en kopp kaffe i handen. Så varmt och skönt. Hoppas solen tar lite också, det känns som att den gör det.
Startade upp datorn på väg hem och märkte att det fanns några nätverk jag skulle kunna koppla upp mig på på vägen. Men bussen åker ju ganska fort så hinner inte ansluta innan jag har kommit ut ur området där nätverket finns. Så surfa på bussen blir det inte. I området där jag bor har alla skyddade nätverk så här kommer jag ingen vart med detta. Tur att jag har kabel.

Imorgon är det jobb igen, nu ska jag "bara" jobba i tre dagar och sedan var ledig över helgen. Har bokat in en middag med R,R och B på lördag, ska bli trevligt. Får se vad vi hittar på efter middagen, utgång eller film kanske. Får se vad kära R har planerat för kvällen. Har en massa filmer hemma som jag inte tittat på så det kanske blir något sådant.

Nähe, nu ska jag väl försöka njuta av solen lite till, men nu kom det en kall vind. Skynda skynda! Bli brun!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0