Möblerat om

I går eftermiddag satt jag och tänkte på att möblera om i mitt vardagsrum, men var lite för seg med att komma på tanken, eller rättare sagt bestämma mig för tanken så jag väntade tills idag. Så jag började möblera om ganska direkt efter att jag vaknat och det tog knappt en timme. Var lagom varm när det blev klart att jag drack koppen med kaffe jag hällt upp, tittade på VBÅ och sedan in i duschen.

Eftermiddagen har erbjudt ganska bra med sol, har suttit ute på balkongen med en bok och kaffe. Men solen gick i moln så jag gick in och började med maten. Det bjuds på Köttfärslimpa idag=).

Min lägenhet är väldigt varm just nu, har bara fönster åt ett håll, tror det är söderläge, har sol stor del av dagen i alla fall. Så det är väldigt svårt att få till ett korsdrag och att vädra. Så imorgon tar jag mig en tripp till Rusta eller ÖoB och köper mig två golvfläktar. Så jag slipper sitta och svettas bort här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0